Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Netes Társkeresés

Netes Társkeresés

Netes Társkeresés

2018. január 28. - öreg horgász és a tenger

Bemutatkozás

Bemutatkozás : 66 éves férfi vagyok és társkeresőkön nyomulok többnyire, ugyanis nőt szeretnék magam mellé találni. Ha már internetes lehetőségek biztosítják az ismerkedésnek ezt a formáját, gondoltam kihasználom, kipróbálom, ugyanis nincs annyi valós lehetőség hogy kihagyhatná az ember az ismerkedésnek ezt a formáját.  35 évig életem házasságban, két gyerek apja vagyok, a feleségemmel külön élünk már két éve, megromlott a kapcsolatunk és már nehezen viseltük egymást. Szeretőm az együttélésünk alatt nem volt, ugyan szerettem volna de nem volt rá lehetőségem, egyszer nagyon közel voltam hozzá, természetesen a feleségemhez, élettársamhoz mindig őszinte voltam, ezt az élményt is elmeséltem neki. Nem hiszem hogy rontott az amúgy is már kimúlóban lévő társas élethelyzetünkön. Tudtommal a feleségemnek sem volt szeretője ez idő alatt. Amúgy szolid, rendes nő, ragaszkodó a családjához, gondoskodó, rólam is természetesen, ezért aztán elég keserves volt megtanulnom egyedül élni, takarítani, főzni, mosni, vasalni, bevásárolni, ruházkodni, egyedül aludni az ágyban. Kezdem azt hinni a nők egy része szándékosan teszi függővé a férfit, csak hogy ne tudjon majd esetleg önálló lábra állni. Vagy ha mégis megpróbálja akkor szenvedésével legalább vezekeljen. Lehet nincs igazam de kicsit volt olyan érzésem a feleségem részéről, hogy majd úgysem fogsz tudni megállni a saját lábadon. Ez a kínzás egy formája amikor a férfitől nem kapja meg a nő a gondoskodásának megfelelő csere juttatást, vagyis szeretetteljes figyelmet, gyengédséget, abszolút hűséget stb. Szóval nem voltam egy olyan férfi akit érdemes szeretni, inkább egy hálátlan, egoista, szinte csak a vágyainak önzően élő figura. Remélem a férfiak között kevés ilyen állat van.
Szóval megkezdődött életem olyan szakasza ami a fiatalkoromra hasonlít, nő keresése, szexuális vágyaimnak is meg érzelmi életemnek is egyben.
(folyt. köv.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://keservesen.blog.hu/api/trackback/id/tr1613610261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása